Bestellingen binnen Nederland zijn vanaf € 25,- gratis. Voor overige verzendingen zie onderstaand schema.
Overige verzendtarieven per land:
Nederland: €25,- / €4,95 (anders gratis)
België: €50,- / €5,95 (anders gratis)
Duitsland: €50,- / €5,95 (anders gratis)
Oostenrijk: €50,- / €5,95 (anders gratis)
Frankrijk: €75,- / €8,95 (anders gratis)
Spanje: €75,- / €8,95 (anders gratis)
Engeland: €75,- / €8,95 (anders gratis)
Overige landen Europa: €100,- / €17,95 (anders gratis)
Verzenden en ontvangen:
Vanaf het moment van verzenden is je pakket bij ons verzekerd. Je dient bij ontvangst van je pakket te tekenen bij onze vervoerder als bewijs van ontvangst. Heb je geen pakket ontvangen? Dan verzoeken wij je contact op te nemen met onze klantenservice, onder vermelding van uw naam en bestelnummer, zodat wij voor een snelle afhandeling kunnen zorgen.
Niet thuis?
Is je pakket misschien bij je buren afgegeven? Dan heb je hiervan schriftelijk bericht ontvangen. Het pakket kun je controleren via de Track & Trace code. Je ontvangt een mail met een track & trace nummer van onze vervoerder, wanneer je pakket onderweg is.
Levertijden
Onze goederen zijn veelal voorradig en wij trachten deze dan ook, bij bestelling voor 12:00 uur, de volgende werkdag te leveren. Bij bestelling na 12:00 uur wordt het pakket de volgende dag verzonden en de daaropvolgende werkdag geleverd. Mocht een product niet voorradig zijn, dan wordt dit direct kenbaar gemaakt op onze site. Kunnen wij door welke omstandigheden dan ook niet tijdig leveren, dan zullen wij je via email hiervan altijd op de hoogte brengen.
Alternatief bezorgadres
Zorg dat je aanwezig bent wanneer je bericht ontvangt als het pakketje onderweg is. Dit is voor onze vervoerders het meest efficiënte werken. Wanneer je door omstandigheden niet aanwezig kunt zijn, kun je een alternatief bezorgadres opgeven. Veelal wordt ook een werkadres opgegeven als bezorgadres. Dit is voor onze vervoerders de meest snelle en efficiënte manier van leveren. Uw bestelling zal dan op je alternatieve adres worden aangeboden.
Bestelprocedure
Je hebt een product van ons gezien en wilt dit graag bestellen. Hoe doet u dat:
1. Selecteren
Je selecteert een product en bestelt het juiste aantal (deze geef je in het witte vakje in). Verkeerd besteld? Kies de prullenbak en je bestelling wordt uit de winkelwagen verwijderd. Je kunt terug naar het overzicht om verder te bestellen. Alle andere bestelde producten blijven in je winkelwagen staan.
2. Kies overzicht of winkelwagen:
Hier zie je jouw bestelling
3. Afrekenen:
Je bent klaar met winkelen, dan kun je op de knop “afrekenen” klikken. Je maakt vervolgens je account aan of vult je factuuradresgegevens in. Heb je een alternatief bezorgadres, vul dan ook het bezorgadres in.
4. Leverinformatie:
Alvorens je bestelling is afgerond, vragen wij je om akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden.
5. Betaalmethodes:
Hier kies je betaalmethode.
6. Orderbevestiging:
Wanneer alles is afgerond en de betaling is afgehandeld, ontvang je van ons een orderbevestiging met daarop alle gegevens van jouw bestelling.
7. Uitlevering:
Je ontvangt een melding wanneer je bestelling bij ons de deur uit gaat.
Fout geplaatste bestelling?
Het kan gebeuren dat je per ongeluk een verkeerd artikel hebt besteld en dat de betaling al helemaal is afgerond. Geen probleem, wij zullen je hierbij helpen om deze fout herstellen. Je kunt dan contact met ons opnemen via onze klantenservice: klantenservice@bed-fashion.nl.
Je ontvangt onze producten 14 dagen op zicht. Zorg er altijd voor, dat je eerst het product past alvorens te gebruiken of te wassen. Houd er ook rekening mee dat een product na het wassen 2 tot 4 % kan krimpen (ligt er ook aan hoe heet een product gewassen wordt).
Ben je niet tevreden, om welke reden dan ook, dan kun je het product aan ons retourneren binnen 14 dagen. De producten dienen zoveel mogelijk in de oorspronkelijke verpakking geretourneerd te worden, dan valt deze automatisch onder onze garantie (zie ook de pagina garantie)
Bestelling retourneren
Stuur een email naar info@bed-fashion.nl en vertel ons wat de reden is van je retour. Hierbij help je ons om onze klanttevredenheid verder te kunnen optimaliseren en verbeteren. Je ontvangt van ons de instructies hoe je het pakket kunt retourneren.
Afhankelijk van de aard van de retour wordt bepaald wie er verantwoordelijk is voor de kosten van deze retour. Indien het een fout betreft die door Bed-Fashion is veroorzaakt dan zal Bed-Fashion ook de kosten van deze retour betalen. Samen met jou zullen wij bepalen wie uiteindelijk de kosten van de retour moet dragen.
Je pakket wordt bij ontvangst gecontroleerd op juistheid en je ontvangt binnen 2 dagen uw geld terug.
Bestelling ruilen
Je hebt per ongeluk de verkeerde maat of het verkeerde product besteld. Dat kan gebeuren helaas. Ook hier stuur je een email naar info@bed-fashion.nl en wij zullen voor jou een gepaste oplossing zoeken.